reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lenka Meravá

Lenka Meravá

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

človek má sny, aby sníval, má oči, aby videl, má srdce aby miloval. Každé ráno sa zobúdza, aby si všímal kontrasty tohto sveta. Som žurnalistka, ktorá ich vníma, vidí a popisuje. Zoznam autorových rubrík:  kultúrne dianie okolo nássvet zvieratzo života ľudícestovanieživot je realita cez snovú clofotkySúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Média 20 let poté (správa)

Lenka Meravá

Média 20 let poté (správa)

Medzinárodná konferencia Média 20 let poté sa konala v priestoroch Goetheho inštitútu od 11. do 12. mája. Pripravili ju Goetheho inštitút, Fakulta sociálnych vied Karlovej univerzity v Prahe a jej centrum pre mediálne štúdia CEMES a Bratislavská právnická vysoká škola.

  • 13. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 365x
  • 0
Stroj na peniaze

Lenka Meravá

Stroj na peniaze

...Ráno sa Peter rozhodol ukázať svojej snúbenici Laure novú továreň Komik. „Otvorili ju dnes na moje dvadsiate piate narodeniny. Vieš si predstaviť čo to pre mňa znamená, Laura.“„Áno, viem, si do nej úplný blázon.“„Je v nej zamestnaných dvadsaťtisíc ľudí, nie je to úžasné. Poď, pôjdeme si ju prezrieť, do detailov. Som zvedavý, čo na ňu povieš. Staneš sa jej budúcou spolumajiteľkou. Všetko čo je moje, je aj tvoje.“

  • 8. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu